Naar huis

30 september 2022

Na alle mooie en leuke verhalen van m’n Eva komt er uiteraard ook een verhaal vanuit de bestuurder

wij hebben echt alles meegemaakt wat je maar kan incl een CoronaCheck in Toronto waar een hele delegatie mij stond op te wachten en er werd gestoeid wie eens iemand mag testen

de Niagra watervallen op de hornblower geweldig de wandeling 🚶‍♀️ alle magisch Washington New York groots en dan met een 30 feest camper door New York rijden echt een jongens droom

de natuur campings waar je echt niets ziet de kampvuren en de sterren avond walvissen te veel waar zelfs de gids helemaal uit haar plaat ging te gaaf voor woorden

de indian summer dat is een heel apart verhaal wat je niet onder woorden kan brengen

men denk ik het grootste geluk de weergoden waren ons echt zeer goed gezind een keer in de ochtend wandeling een bui maar vroeg in de middag alweer droog voor de tweede wandeling

ja het waren er heel veel en zelfs vandaag voordat we naar het vliegveld gaan even een wandelingetje van 6 km door centenial park Toronto gedaan wat een mooi park

vergeten te vermelden dat Toronto downtown een super stad is die wij gisteren nog gedaan hebben

wij gaan nu terug naar Nederland met een vracht aan herinneringen en ervaring waar wij weer lang van gaan genieten

sad en ikzelf vonden het leuk om als het kon een berichtje te sturen en vonden jullie reacties super

nu eerst maar eens uitrusten van deze super reis

groet Saskia en Marcel

1. Alex:
    30 september 2022
    We hebben met jullie mee kunnen genieten van de verhalen en belevenissen die jullie hebben meegemaakt. Maar aan alles komt een eind zo dus ook aan de vakantie, rest jullie nog een lange vlucht naar huis en geniet daar ook nog even van en voor straks welkom terug in Nederland en gauw tot ziens . Veel liefs Ronny en alex
  2. Hans:
    30 september 2022
    Hoi, door jullie verhalen hebben wij ook een beetje een reisgevoel gehad. Deze trip komt na jullie verhalen bij ons op de bucketlist.
    Goede vlucht. Groetjes Andrea en Hans