Count down is begonnen, nog 7 dagen en 16 uur!

29 augustus 2022 - Almere, Nederland

Allereerst, dank aan al onze volgers voor de interesse. Zo’n blog doe je  een beetje voor jezelf (zeker op onze leeftijd want anders ben je zo weer vergeten waar je ook alweer allemaal geweest bent) maar toch ook omdat we het leuk vinden om anderen “ mee te laten beleven “.

Het grote aftellen is nu écht begonnen, volgende week dinsdag 12:15 zouden we, in theorie, het luchtruim in moeten gaan. De route is bepaald:

9AB1EFD2-E38F-4302-A57A-F99DC33CEFBF
De Dagschema’s gemaakt, uiteraard weer helemaal volgepland 😊. De campings geboekt, evenals een groot aantal tours. We zeggen dan ook “nee, we gaan niet op vakantie (want dat doe je om uit te rusten) maar wij gaan op reis, dingen zien, beleven, voelen, ruiken. We zijn weer zo benieuwd naar alle herinneringen die we zullen maken, alle mensen die we ontmoeten en alle fantastische plekken die we zullen zien!

Nog ruim één week en dan zal dit blog zich weer vullen met al onze camperavonturen. Zó’n zin in!

1. Ronny:
    29 augustus 2022
    ben benieuwd naar jullie avonturen hoor, fijne reis we kijken naar jullie blog uit