Seminyak, weer langzaam terug naar de Westerse wereld

1 september 2016 - Seminyak, Indonesië

Hallo allemaal,

We zitten in een superluxe villa in Seminyak. Eergisteren aangekomen, drie uur durende rit door de bergen met adembenemende uitzichten en een goed kijkje in het binnenland van Bali. Armoede troef toch wel nog steeds. Wat een schril contrast met het duidelijk rijkere Seminyak. Heerlijk gerelaxed op het strand, en jawel ook ik (saskia) gebodyboard! Wat natuurlijk niks is vergeleken bij onze jongste zoon die echt heeft gesurfd! Na een surfles van ca. 1,5 uur stond hij op de surfplank en trotseerde de golven met behoorlijk wat vaardigheid, stoer! Onze, inmiddels gebruinde, surfboy trekt de aandacht van de Indonesische meiden. Gisteren hebben hij en marcel een relax massage gehad bij een Spa hier en ik een pedicure en manicure laten doen.

De jongedames van de Spa vonden Dylan overduidelijk wel leuk en wilden steeds foto s maken. Maar toen ze Facebook gingen checken en zagen dat hij een "dutch girlfriend" had was de lol er snel af.

Vandaag zijn de heren naar een waterpretpark en wij gaan zo lekker relaxen aan zee....

1. Alex:
    1 september 2016
    Zoveel te zien, te proeven, te ruiken, te genieten dit is werkelijk een vakantie om in te lijsten, ook de foto's geweldig. Ben beniewd naar de verhalen en het album als jullie weer terug zijn, maar laat je nu nog maar even verwennen en een dikke knuffel aan jullie
  2. Chris en Lydia:
    1 september 2016
    Dat wordt weer afkicken als jullie terug zijn en die Saskia een echte surfster wellicht nog even door oefenen voor de volgende Olympics. Geniet er nog maar van en relax nog even lekker