gearriveerd!

18 augustus 2016 - Ubud, Indonesië

Het is jammer dat jullie de geuren en geluiden hier niet kunnen horen...in een woord tropisch. Het is nu een uur of acht in de ochtend en na een heerlijke nacht zitten wij op de veranda van onze prachtige villa. Goede vlucht gehad, af en toe een beetje turbulentie, maar dat maakte het zeker voor de heren alleen maar leuker! Gisteren met onze neus in de boter gevallen. Er waren diverse geesten en ceremonies in verband met onafhankelijkheidsdag. Ook hier in Ubud werden de traditionele dansen door vouwen van t dorp uitgevoerd. Je kent dat vast wel met van die handen waarvan de vingers zo ver naar achteren gebogen worden dat je denkt dat er geen botjes in zitten en tegelijk bewegen ze op een hele specifieke manier met ogen en gezicht. Leuk om te zien. Gisteravond  na de lange vlucht al een duik in ons privé! zwembad genomen...wat een leven is dit! Vandaag komt Wayan onze gids kennis maken....we zijn benieuwd naar zijn voorstellen. Straks naar het apenrots. Langs de weg wandelen is hier, zonder trottoir en met tienduizend scooters en iers minder auto s op een smalle weg, een beetje een zelfmoordmissie, zeker in de avond. Voor de rest nog geen nadelen kunnen ontdekken. zo lekker ontbijten!

1. Chris en Lydia:
    18 augustus 2016
    Ziet er allemaal gaaf uit hoor. Leuk dat er al wat festiviteiten waren. Heel veel plezier alvast.
  2. Alex:
    18 augustus 2016
    Het lijkt me een feest om na een lange vliegreis in je eigen zwembad te kunnen springen. De geuren, kleuren, geluiden en onbegrijpelijke ceremonies , laat het lekker over je heen komen en geniet van elk moment .
  3. Sandra:
    18 augustus 2016
    Klink goed allemaal. Maar... we willen ook foto's van jullie zien natuurlijk!!
    Maak er een mooie herinnering van.
    Dikke kus van ons
  4. Marco:
    Hoi,

herinneringen van 20 jaar geleden komen weer boven. Geniet van alle leuke, nieuwe dingen die op jullie pad komen. Hopelijk gaat het ook goed komen met het eten ;-)
  5. Pa & Ma:
    18 augustus 2016
    Ziet er allemaal tropisch uit, jullie zullen je best vermaken en een droomvakantie maken, geniet met volle teugen en sla het op in je geheugen maar ook op het geheugen vd camera. Dat wordt een dik fotoalbum vol. Groetjes van pa E ma.