ontspanning en inspanning

21 augustus 2016 - Ubud, Indonesië

Gisteren samen met Mars een "Gordon" dagje gedaan, oftewel in de Spa een heerlijke relaxdag gehad, iets te "vrouwelijk/homoachtig" voor Marcel's smaak. Ik vond het heerlijk. Massage en scrub, gezichtsbehandeling, pedicure en (vanwege duidelijke redenen alleen voor mij) een hairtreatment. De heren zijn gaan raften, pittig wildwatervaren door een prachtige omgeving. Enig minpuntje waren een aantal medepassagiers in hun boot die niet echt medewerking wilden verlenen tot het goed slagen van de tocht. Vandaag Ubud market bezocht waar wij, zoals gewoonlijk, werden besprongen door lokale verkopers "wanna buy? for you very special price" in indo Engels. En Ubud palace bezocht dat zo weinig op een paleis leek dat diverse toeristen op googlemaps gingen checken of ze wel goed waren. Daarna voor de verandering eens een ander eettentje geprobeerd als onze vaste Warung, maar dat viel helaas ook tegen. Koude saté met dito rijst...maar ja wat kun je verwachten met zijn vieren voor 15 euro. Morgen verkassen naar Candidasa , ben benieuwd.

1. Alex:
    21 augustus 2016
    Heerlijk zo'n relax dag je lekker laten verwennen en de afgelopen dagen nog even de Revu laten passeren, en ja voor 15 euro mag je geen warm eten verwachten, maar ja de indrukken die je krijgt van het land maken je vanzelf weer warm en anders raad ik je een pittige sambal aan. Fijn dat de jongens zich zo goed vermaken.ben benieuwd naar de nieuwe locatie aan de natuur zal het niet liggen, veel plezier.
  2. Sylvia:
    22 augustus 2016
    Heerlijk Sas zo'n relax dagje, lekker genieten, leuk om zo een beetje te volgen wat jullie zoal meemaken
  3. Sandra:
    23 augustus 2016
    Komt Marcel ook eens wat dichter bij zijn feminiene zelf.
    Eten blijft toch een lastig iets daar, maar goed dat jullie het wel proberen. Weet je weer extra zeker dat je favo tentje écht goed is :0).

Geniet!